jueves, 16 de septiembre de 2010

Quants vots necessite?

Quants vots necessite per a ser alcalde?
Camí suposat, però, acariciat
en els onírics instants. I ja despert,
em rendisc al bes incert del meu poble:

seguisc, tendre cor i innocència d'home,
capficat en xifres d'irrealitat
que vaig sumant amb els dits de les mans.
Em sorprèn el resultat. Gens probable!

No seré mai alcalde, ho endivine.
Ni vots ni melsa els assolisc a penes,
per més que en l'afany, de dignitat em prive.

Quants vots, si jo poguera comprar-me'ls,
em caldrien per dirigir les regnes
que governen al poble que estime?
….............................................................


(Ja sona el vent aclaparador de les vespres.
De la primavera d'eleccions.
Des del turment de Catarroja en festes,
ànim incondicional ... a totes “les oposicions”)

No hay comentarios: