martes, 26 de mayo de 2009

NOU RECURSOS, NOU!

Com el nou del nou mil.lenni.

Nou, de moment, que els tribunals

tramiten contra les veles e vents

d'un projecte inconvenient.


Inconvenient per al poble,

el que li importa a la llei;

la resta no deixa de ser...

totus tuus i tot per a ell.


Doncs, que no!, que ja està bé,

val que algún jutge,

s'haja despistat un poquet.

Justícia té l'ull tapat. No cec!

Urbanització i reparcel.lacio

no es poden, no es podien!,

tramitar conjuntament...

fins ho va dir el secretari,

el del ajuntament:

Açò, senyors mandataris,

açò no és de llei!.

Senyor secretari,

benvingut al clot... i adéu!.

I açò, la gent del poble

no ho veu?.


Ja n'hi ha prou!,

d'alegrar-me jo.

I el poble, de ser babau.

Tinc dos lliçons al meu cap:

una és que millor riurà

qui riga l'últim, val.


L'altra és que...

arbre a terra

tothom li fa guerra.


Tampoc és això!.


L'educat trellat

em fa deixar-lo

en sentida enhorabona

als nou denunciants.


(Ara, a escoltar en La Florida

al partit que tinc més prop...)

No hay comentarios: