lunes, 9 de marzo de 2009

DIA DE LA DONA

Assolellat, perdó però...faltaría més !.

I com que cadascú conta la història d'una manera diferent, ací està la meua:

-M'han educat amb el concepte qu'el dia de la dona cal celebrar-lo el mateix día que'l de l'home, és a dir cada jornada , de cada setmana , de cada mes de cada any de tota la vida. És que a ma casa, el segell de personeta el portàvem ja imprès en cada naiximent. Això no obstant, huit de març d'un any de la democràcia, en bona hora dones!. Tota pedra fa paret, encara que , parlant de parets, estiguen matant la terra...

-Cordial estreta de má a Wilson per l'article del dia internacional de la dona treballadora. També, com crec que m'ho permet la meua exacta edat, un bes afectuós per a Mabel per la moció presentada. Per cert que “algú” ha obviat o ablidat el punt segon...

-Altra tasca o altra manera de celebrar aquest huit de març, altres dones també i algun home infiltrat: han passat el matí a ma casa, fent un treball voluntari, sol remunerat amb la satisfacció de fer alguna cosa, lluita o protesta o ambdues, per les inquietuds en les quals creuen i per el dol que ja li porten ...perqè estan matant la terra.

-I dia de la dona també, la classificació encara en ús aixi ho diu, per a les que formen part del govern local. ---------------------de nou la meua edat y la convicció que tinc, m'han de permetre excusar i ometre el bes i els noms. El primer perquè no em naix, els segons, un perquè no ho sé, altre per còrrer un atapeït vel, un dels noms per no saber si és pseudònim o el seu nom.I en la memòria en tinc un altre que, conflicte contadictori, d'ell no vull ni enrecordar-me. I prou !.

En resum, el mateix qu'es diu dels homes: A totes les dones de bé: felicitacions per ser-lo. I a eixe, elemental i necessari , sustent per a les persones, el respecte i l'ajuda que ara necessita, al món i en el nostre poble , perque estan matant la terra.

Algunes dones ho saben !.

No hay comentarios: