sábado, 21 de febrero de 2009

ESDEVENIMENTS

Volia titular-lo efemèrides

però la embriaguesa de paraules

em fa dubtar i confondre'm,

com l'embolic de les idees

m'allunya de la certesa,

no sé si escriure “gaudint”

davant d'esdeveniment,

o “ lamentant tristament”.


Bé!, el que tenia en ment,

sense cap rima ni color,

era el record de alguns actes

que cap petjada em deixaren,

però les recorde...

i alguna més que les altres:


Caiguda , a Berlin, del mur

(que no caigué, el tiraren),

en Espanya el colp d'estat

(amb tancs i pistoles).

I , a ma casa i al meu jo,

la primera comunió,

aquesta sí, ben celebrada,

dolços en taula i Déu endins...


Aquells, records prou exactes.

Aquestos , d'actuals contractes:


Caiguda de l'horta al meu poble

(tampoc cau, la destrossen),

colp dels diners a la terra

(en lloc de tancs, boques tancades).


I al meu i als milers de vots...

que ens donen!.

------------------

(tanque de pressa, que hi ha roba estesa)

No hay comentarios: